Nice to meet you :)

Tози блог е плод на преследващото ме още от детството ми желание да говоря/пиша почти непрестанно. Той се появи на бял свят почти година след зараждането на идеята за съществуването му. И тъкмо поради това мога да си обещая всичко друго за него, но не и ред и последователност (само засега, надявам се). Може би защото и аз самата съм организирана в доста други неща, но не и по отношение на емоционалността си.

Той е плод на моята муза, прочута със своята хаотичност (както наскоро я презентирах пред моя приятелка). И тъй като аз такава си я харесвам, не искам да я форсирам излишно.

Все пак вярвам, че ще се грижа добре за това все още крехко създание, за да порасне то обгрижвано и харесвано – от мен и от вас 🙂

 

За въпроси, мнения и препоръки – не се колебайте да пишете коментари или на email – y.vmladenova@gmail.com

39

Вашият коментар

