„Хенд мейд фест“ – любов и какво ли още не

Хенд мейд фест 

Бързо, бързо, тръгвайте към НДК! И да не харесвате вълнението около днешните празници, на Хенд мейд фест код: ЛЮБОВ няма начин нещичко да не ви грабне окото.

Находките ми
Находките ми

Аз например се сдобих с отдавна отлаганата за купуване „Образцов дом“ на Ваня Щерева (тя всъщност е и организатор на цялото тридневно събитие), не пропуснах да го облека в тези страшно симпатични дрешки за книги, които на мен ми приличат на юрганчета 🙂

"Юрганчето" за книги
„Юрганчето“ за книги

Не успях да устоя и на изкушението да взема нещичко, свързано с днешния 14 февруари (който, признавам – съвсем не ми е сред любимите). Тези любовни купони ( 😀 ) са страшно оригинални и забавни. С тяхна помощ половинката може да те осведоми кога ще ти помага в домакинството или ще ти поднесе закуска в леглото. Един вид подарък за двама. (важно уточнение – не само на мен ми хареса 😉 ) С покупката получих и бисквитка-сърчице от очарователните момичета на щанда на Artmade

Изненадата
Изненадата

Това далеч не е всичко. Ако харесвате ръчно изработени бижута, сте истински късметлии. Аз не успях да се справя с наистина огромния избор от красотички 🙂 Интересни са и куклите от плат (малко creepy обаче за моя вкус). Има и книги за любов, и вино… за любов, а и без 🙂

Накратко – в НДК има всевъзможни творения, изработени не просто с ръце, но и с любов. Нека си признаем – нуждаем се от хубави неща в живота си не само около разни специални дати. Те обаче са хубав повод да си набавим положителни емоции а защо не и красиви вещи. Какво по-хубаво от това да радваме себе си и тези, които обичаме винаги когато имаме възможност…

Вашият коментар

