Refresh your blog = refresh yourself

Да освежиш блога си е като да освежиш самия себе сине особено древна и не особено мъдра току-що измислена от мен сентенция 🙂 Но проверена и потвърдена. От месеци изпитвах нужда да променя нещо около себе си и досега се сещах само за неща, които не искам или не мога. Докато не ми хрумна, че блогът е перфектен за целта – т.е. и той като мен има нужда от промяна. The old me's dead and gone

Започнах от опаковката, разделих се със сивото и сега съм „бяла и добра“ 🙂 Хубаво е, че WordPress предлага доста голямо разнообразие от теми, за начинаещи, нерешителни и бързо-променящи-мнението-си блогъри като мен. Новата ми визия носи името Sela, което на мен ми звучи като някоя испанска красавица 🙂

 Yoannablog Има какво да се подобри (както впрочем и във всички нас, така че нека не бъдем прекалено критични), и това ще става в движение. Силно се надявам, че ще запазя ентусиазма и енергията си, за да стигна и до някои по-съществени идеи, които имам за подобряването на моята лична част от онлайн света. Stay tuned, най-доброто предстои!  🙂

Вашият коментар

