Есенна (р)еволюция

„Имам нужда от сериозна.. направо революционна промяна!“ Няма начин някой около вас да не ви го е казвал или самите вие да не сте си го помисляли поне веднъж. Добре звучи, но.. как ли става на практика?

Революция  – радикална и често насилствена промяна, преврат, поврат, прелом, преход, промяна, коренна промяна, преобразование.
Еволюция – целенасочен, предварително начертан процес на развитие.

Google удари едно рамо за изясняване на понятията. Но май не може да е особено полезен , когато се чудиш кой всъщност е по-добрият вариант – нещата да ти се случват спокойно, по предначертан план или да скачаш нависоко с мечтите си и да се гмуркаш надълбоко в живота и то без много-много да му мислиш.

DSC_0059_1

Колкото и да ми се иска да съм спонтанна и от време на време да рискувам, макар и необмислено и непремерено, на 23 съм доста по-здраво стъпила на земята, отколкото някога съм си представяла, че ще бъда. Но не, тук няма да започна разказ за това колко перфектен е животът ми. Защото той не е. Но това по никакъв начин не го прави по-малко прекрасен 🙂

Последните ми месеци бяха пълни с дълго очаквани и още по-дълго отлагани професионални промени. Това би трябвало да е важна крачка към повече удовлетвореност и усещане за смисленост. Всъщност обаче много по-съществени за мен са нещата, неподлежащи на промяна. И именно те са ми най-ценни. Защото колкото и да е хубаво да вървиш напред по своя собствен път и да се развиваш, няма нищо по-ценно от нещата (и най-вече – от хората!), които неизменно са с теб по този път и които не се плашат нито от промените, нито от нещата, които не се променят.

DSC_0024_1

Оказва се, че това е поредната тема, по която моята близначешка същност няма еднозначно мнение. И малките, и големите, и пропуснатите и нежеланите, и революционните, и еволюционните промени си имат своето очарование. И би било много по-добре, ако го ценим.

Междувременно (малко offtopic.. или пък не съвсем 🙂 ), ви споделям няколко кадъра от една не чак революционна, но пък предизвикателна за мен промяна. Излиза, че не е никак лошо да изглеждаш по нетрадиционен за теб начин, въобще – да правиш нещо по-различно. Особено, когато имаш и няколко константи за подкрепа – компанията на хубаво капучино, сладки изкушения и още по-сладка приятелка ❤

DSC_0007_1

DSC_0097

DSC_0026_1

DSC_0077

DSC_0029_1

DSC_0078

DSC_0023_1


photography: Suzié
Outfit: top – H&M /cardigan – H&M/jeans – ZARA/sunglasses – Gucci/watch – DW/hat – New Yorker


 

3 thoughts on “Есенна (р)еволюция

  1. Много си сладка!! Харесва ми аутфита ти. Бих те посъветвала да направиш коментирането в блога по-лесно( например аз използвам Disqus-много е лесно,защото изпраща имейли за отговор и се поддържа много лесно дискусия).

    Like

    1. Здравей, много ти благодаря за милите думи 🙂 И непременно ще направя промени за коментарите – нали целта е да е лесно и приятно за всички ни да си общуваме :))

      Like

Вашият коментар

