Мисия „перфектен маникюр“

„Всяка жена може да се облече добре, но маникюрът е нещо, което наистина може да впечатли.“, казва Tammy Taylor – важна дама в т.нар. beauty индустрия от 1983 г., т.е. – знае за какво говори. И аз напълно се сългасявам с нея. Затова реших да ви разкажа кратката и недраматична история на моя манкюр 🙂

nails_quote

Преди около 2 години майсторството ми в областта се простираше до там, че приемах за пълен триумф, ако успея да лакирам ноктите си и не ги съсипя през следващите 10 минути. Днес не мога да си представя маникюрът ми да не е перфектен. Какво се промени междувременно ли? Просто имах щастието да срещна ПетяМога да ви разказвам за нея с часове, но моята любима Suziè неотдавна я представи повече от прекрасно (вижте тук). 

petya1

Вече няколко пъти се каня да пиша за нея и Petya SH Art, но отлагах, защото все нещо ми липсваше. И за да променя това, просто събрах на едно място всички шедьоври, които съм имала на ръцете си от май 2014 г. до сега благодаряние на нея. Без паузи в използването на гел-лак, каквито много „специалисти“ са ме убеждавали, че са напълно задължителни; без да си скъсявам ноктите почти принудително само защото трябвало да си „почиват“.

Резултатът? Никога не съм имала толкова здрави и добре поддържани нокти. Никога не съм имала толкова различни, интересни и красиви нокти.

Ако си мислите, че тук идва моментът за скритата (или не съвсем) реклама/агитация, грешите. Първо защото смятам уменията на Петя за толкова категорични, че няма смисъл от допълнително убеждаване и второ.. защото и без това „нови попълнения“ в препълнения ѝ график са почти невъзможни 🙂

 

This slideshow requires JavaScript.

И за да не бъде този пост изцяло от типа  да-се-похваля-какви-хубави-маникюри-съм-имала, а и поне малко полезен, ето няколко съвсем прости съвета, които обаче смятам за много важни и стриктно спазвам:

  • ако (като мен) сте се спрели на гел-лака (гел-лак ≠ изграждане с гел; това е просто лак, който се изпича ⇒ по-дълготрен е), организирайте посещенията си при маникюрист през подводящи интервали (това е по-милият вариант на „когато половината от декорацията я няма, вече е малко късно за записване на час :D); в моя случай те са от около 3-4 седмици
  • нека всички забравим за ноктопластиката. веднага. моля.
  • дори да не си падате по декорирания маникюр, това не означава, че не трябва да поддържате ноктите си в добър вид; повярвайте ми, полуобеленият лак хич не остава незабелязан. никога
  • не се страхувайте да експериментирате с форми и цветове
  • създайде си собствен стил; да, хората посрещат не само по дрехите, но и по ноктите – проверено 🙂

petya_nails petq

 

Колко е важен за вас маникюрът? Имате ли други трикове за поддържането му? Ще се радвам да споделите в коментарите,

yoanna

2 thoughts on “Мисия „перфектен маникюр“

Вашият коментар

