Специалист по всичко

Малка черна рокля, риза, пуловер, тениска… всички класически елементи от гардероба ни, които може на пръв поглед да са съвсем различни, имат нещо общо – един и същ „най-добър приятел“, с когото образуват перфектна комбинация – коженото яке. Неслучайно моето ново и вече много любимо беше главен герой в последния ми outfit посткойто се надявам, че не сте пропуснали. Но все пак, съвсем не е случайно, че озаглавих текста „специалист по всичко“ – правилното кожено яке може да ни спаси наистина във всяка ситуация.

DSCN0735

Отдавна търсех изчистен и много семпъл модел и..най-накрая се намерихме. Поради универсалното му приложение смятам, че е съвсем разумно да се инвестира и в по-скъпо яке от естествена кожа. При мен не се случи така, защото бях сигурна, че точно това си е „моето“ яке и сега само мога да се надявам да не ме изостави скоро. Марката е ZARA (както в 90% от случаите през последните години), а моделът все още е наличен в някои от магазините в София (вижте го и тук).

DSCN0736

 

DSCN0737

DSCN0738

Вече споменах, че според мен най-важното качество на коженото яке е това, че то може да се съчетае с каквото се сетите (а даже и с много неща, които може никога да не са ви минавали през ума – ето това ми е любимата част!). Не сте съвсем сигурни, че е така? И за по-недоверчивите от вас, и за съгласните с мен подбрах тези карди от Pinterest – перфектно доказващи тезата ми за коженото яке като „универсален войник“. Enjoy 😉

jacket_conversejacket8

jack

jacket11

jacket9jacket10

leather

343f1b7cc77f1198c60e5dd7aec56898jacket_black_conversejacket_lace

123456789superstar

И всичко това – само с опцията „черно яке“. А цветните… о, те почти не му отстъпват по комбинативност.

Ще се радвам да споделите и вашите любими „помощници“ 🙂

yoanna

Вашият коментар

