По-късо и по-свежо – 10 идеи за лятна прическа

След няколко години усилия най-накрая достигнах мечтаната от мен сравнително дълга, права и доста доближаваща се до перфектна коса. За съжаление обаче тази хармония бързо ми доскуча. По принцип косата ми не е особено податлива на манипулации, различни от изправяне (тъй като и без това си е почти напълно права..), а като добавим и факта, че аз определено не съм от най сръчните – различната от всекидневната ми прическа е мисия възможна само след посещение при фризьор.

cute-hairstyles-messy-half-up-bun

Почти спонтанно реших да се разделя с около половината от косата си в името на разнообразието и най-вече – на повече лекота през лятото. Както обикновено, не бях особено наясно какво искам и затова реших да се доверя на професионално мнение. Ако сте изправени пред търсенето на наистина добър салон – с две ръце препоръчвам Arlet StarsБила съм при различни фризьори там, но резултатът винаги е перфектен. След дълго лутане и неуспешни опити с цветове и дължини вече знам, че това е моето място.

FotorCreated

След първоначалната еуфория обаче се появи въпросът какво все пак да правя, за да изглежда косата ми добре, без това да ми отнема твърде много време и усилия в домашни условия.

me

Подбрах 10 идеи, които може да са полезни и на някоя от вас, която се чуди дали да предприеме подобна стъпка. Мога да ви гарантирам, че тази дължина е наистина създадена за лятото – чувството за лекота е просто несравнимо. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

*Всички снимки (освен моите 🙂 ) са от Pinterest.

Пожелавам ви вълнуващи летни дни, пясък в косите и много усмивки,

yoanna

 

Вашият коментар

