Нови неща от AliExpress + моите съвети за пазаруване

Започнах да пазарувам от AliExpress още преди няколко години, когато китайските сайтове бяха с твърде съмнителна репутация и много мои познати се съмняваха ще пристигнат ли изобщо направените поръчки. Признавам, че в началото и аз подхождах плахо, но избирайки внимателно, досега сериозни разочарования не е имало.

Спирам се само на сайта www.aliexpress.com, тъй като най-често пазарувам от него и смятам, че съотношението цена-качество е задоволително. Доставката в повечето случаи е безплатна, но доста бавна – поне около месец. За мен не е особен проблем – нещата, които поръчвам от сайта определено не са в категория „спешни“. Методите за плащане са многобройни (аз лично използвам дебитна карта).

Още тук правя уговорката, че това не е мястото, на което търся стойностни продукти от каквото и да било естество. Това е по-скоро моето поле за експерименти.

Създала съм си някои основни правила и ги спазвам стриктно:
Не купувам никаква техника.
Не купувам никаква козметика.
Не купувам бижута.
Не купувам нищо на цена над 20 долара (това не е никак задължително, просто съм си поставила този лимит, за да не съжалявам, ако пристигне нещо, което не ми допада)
Избирам артикули с достатъчно снимки и описание, за да съм наясно какво купувам.

Какво обикновено купувам от AliExpress:

  • на първо място case-ове за телефон. Огромно разнообразие, доста добро качество, цени в пъти по-ниски от тези на много места в България. Повечето, които съм поръчвала, са около 2-3 до 5 долара и винаги съм оставала доволна (за справка – тук не съм попадала на case за iPhone под 20 лв, който да ми хареса). Ако има едно нещо, което на 100% бих препоръчала да се купува именно от този сайт, това е.
  • аксесоари – часовници, шалове, слънчеви очила – задоволително качество на ниски цени; особено за шалове имам доста добри попадения
  • дрехи – тук е особено важно да проверите размерите в сантиметри, за да не се окажете разочаровани; аз следя и рейтинга на продавачите, както и отзивите от предишни поръчки; в тази категория имам и някои не дотам сполучливи покупки, но това си е риск при всяко онлайн пазаруване, така че не бих винила другата страна 🙂
    Дънки или панталони не бих си взела, доста сложно ми е с номерацията. Пуловери и ризи съм поръчвала няколко пъти и съм доста доволна.

И понеже аз много харесвам постовете с леко воайорски елемент 🙂 , днес споделям последните ми придобивки:

iPhone 6s Marble Case *

aliepress_case

Както вече споменах, това са артикулите, които най-често поръчвам. Последното попълнение към колекцията ми – силиконов case с мраморен принт (да, и аз съм на marble вълна, както половината свят). Често ми омръзват и ми харесва да ги сменям, а при тези цени няма никакъв проблем да си го позволя 🙂

Часовник CHRONOS

aliexpress_1

Сигурно вече си личи, че тази пролет съм на розова вълна. И часовникът не прави изключение, разбира се. Любим аксесоар, за който често забравям, че има и функция да показва часа 😀 Повечето, които имам дори не работят, нооо си ги нося. Този модел много ми допадна – хубава кожена каишка, съвсем изчистен циферблат. Мисля, че дори изглежда малко по-скъпичък отколкото е всъщност.

Слънчеви очила MERRY’S

aliepress_sunglasses

Всичко що е розово (или още по-добре – rose gold) – искам го! Никога не бях поръчвала очила онлайн, но след тези (които бяха по-скоро пробна покупка) си поръчах и други доста по-качествени. Надявам се смелостта ми да бъде възнаградена 😀
Харесах се с този модел, малко по-странен е от очилата, които нося по принцип. Формата може би е малко ретро, леко издължена в краищата, а огледалните стъкла са супер ефектни. Като цяло съм доволна, но не бих ги препоръчала за продължителна употреба или като основен чифт очила, който да се носи постоянно. Все пак в този случай качеството наистина не е за пренебрегване.

Комплект четки за грим 

aliepress_brushes

Съвсем накратко ще засегна и тема, в която не съм особено веща. Ако ме чете някой „бюти гуру“, може и да му стане лошо 😀 Но все пак ще поясня – доста рядко се гримирам, никога не ми е било особено интересно. Понякога обаче ми се приисква да пробвам да сътворя нещо по-така върху лицето си и за тази цел си взех този комплект.

ali

Четките са 11 (за фон дьо тен, руж, пудра, за нанасяне на очна линия, за блендиране на сенки и още няколко, чието предназначение още не съм разгадала напълно 😀 ). Цената е абсолютно приемлива, четките са меки, от изкуствен косъм, дръжките са от бамбук. Честно казано, на мен засега повече не ми е необходимо. А ако някой ден ми се прииска да се усъвършенствам в грима, може и да пробвам нещо по-добро.

Ще се радвам и вие да споделите в коментарите свои находки от AliExpress или други подобни сайтове.

До скоро,

yoanna

*Линковете са за ваше улеснение, постът не е спонсориран 🙂
4 thoughts on “Нови неща от AliExpress + моите съвети за пазаруване

      1. Quay са страшна зарибявка хаха И аз след първия ми техен чифт не спрях да ги сънувам останалите , които искам 😂
        Ще чакам селфииии с тези красоти 😍

        Like

    1. права сиии, много са зарибяващи, не знам колко ще издържа 😁
      а селфита със сигурност ще има само да се появи слънцето, че от няколко дни не съм го виждала…. убедена съм, че добре ме разбираш 😣😘

      Like

Вашият коментар

