Нещо любимо: Frudada

Иска ми се това да е началото на нова рубрика, в която да ви споделям за различни неща, които са ми направили впечатление. Не бих могла да се ангажирам със седмични или месечни любимци, а и може би няма и нужда – има толкова много блогове, в които можете да прочетете нещо подобно. Вместо това ще разказвам от време на време за нещо ново/красиво/вкусно/полезно/забавно или за нещо напълно безсмислено, което по някаква причина ми е харесало 🙂

Не ми трябваше много време да реша с какво да започна този опит за рубрика. Всъщност до голяма степен този продукт ме мотивира да започна поредицата въобще, защото често си мисля, че нещата, които харесвам и ползвам са.. да кажем по-скоро банални и не си струва да им се отделя кой знае колко време, камо ли пък да се пише специално за тях. Така си мислех и за Frudada –  смутита, които си купувам от месеци и много ми допадат. Наскоро обаче установих, че може би не са чак толкова известни, колкото предполагах. Затова и реших да ви разкажа за тях  – дори и един човек да разбере за Frudada точно от мен, би било прекрасно 🙂

Преди няколко седмици бях поканена от екипа на Frudada на събитие, където се запознах с историята и визията на марката, както и с най-новите проекти на екипа. И преди много харесвах Frudada, но след като срещнах създателката на марката, вече знам защо. Уверих се, че това не е поредният бранд с високи претенции и неособено добро покритие. Напротив – Злателина Бежева ни сподели личната си история за пътя, който е извървяла към здравословния начин на живот. Път, който я е довел до създаването на Frudada.

Какво харесвам във Frudada?

• Съставките. Плодовете и зеленчуците, от които се правят смутитата на Frudada са внимателно подбрани спрямо сезона и региона, който е най-подходящ; използват се много български продукти, когато това е възможно.

• Не съдържат консерванти и оцветители

• Технологията на приготвяне – студено пресоване за добиване на пюре и сок едновременно. Така се извличат максимално полезните вещества на целите плодове –  фибри и витамини.

• Всички комбинации са страхотни, дори и киви и спанак, към която бях скептично настроена. Най-любими са ми обаче вариантите малини и боровинки, както и манго и ананас.

• В смутитата на Frudada няма добавена захар или подсладители, които ги прави подходящи и за деца.

Какво е важно да знаем за Frudada?

• Прави се щадяща пастьоризация с цел унищожаване на вредните бактерии, което допълнително запазва вкуса, свежестта и хранителната стойност.

• Смутитата трябва да се съхраняват в хладилник.

• Капачката винаги трябва да е хлътнала и да изпука при отваряне. Това е нещо на пръв поглед съвсем малко, но изключително важно, за да сте сигурни в качеството на това, което консумирате.

Какво не ми харесва?

Единствената ми забележка е, че за момента смутитата могат да бъдат открити основно в големите вериги хипермаркети (за мое съжаление обаче в Bila например не са от най-редовните). Получихме уверение, че се работи по въпроса и се надявам скоро да бъдат още по-достъпни.

Какво предстои?

Най-вълнуващата част от срещата с екипа на Frudada за мен определено беше премиерата на най-новия им продукт. Обожавам смутитата им, но определено се влюбих в сладоледа, който ни представиха. Да, точно така – сладолед, при това приготвен с максимално качествени съставки и без добавена захар. Единственото, което мога да добавя е, че го очаквам с нетърпение по магазините.

Опитвали ли сте Frudada? Имате ли си любим вкус?

До скоро,

One thought on “Нещо любимо: Frudada

Вашият коментар

